26 Ocak 2013 Cumartesi

Giris



Bu ilk yazimda sizlere erisebilme özgürlügünün tadina doyamadan hemencecik yazmak istedigim yüzbinlerce konu oldugunu belirtmek istiyorum. O kadar biriktirmisim ki...

Kimilerine göre cogu olay ve olgu dünyalari yakip yikacak kadar önemli! Iste tam o noktada konuya el atiyor ve incirin cekirdegine geliyorum...


Bu güzelim incirin cekirdegini dolduramadiniz ya ben ona yaniyorum ah benim dertlerim!

Bazen bir celiskide bazen de kahvaltida masaya eksik konan recelde buluyorum senin özünü. Icine sigamayacak kadar büyütüyorum kendimi. Ki benim de senden farkim olmadigini her gecen gün biraz daha görüyorum bu koca evrende! 

Kimseleri inandirmaya calismadan, aksamüstüne layik tadinda ve cay esliginde yazdiklarimin keyfini cikariniz. Siddetle önerilir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygi cercevesi icinde bildirimlerinizi yapiniz.